Varmt...Pust!

Vilken fint o härligt väder vi har haft o har dessa dagarna, jag riktigt älskar sommaren. Men nackdelen med detta varma vädret är att de blir så fruktansvärt varmt i vårt sovrum, och det hjälper ju inte att vi har förnstren öppet för de e lika varm ute. Så idag måste vi ta fram fläkten o ha igång, för man sover inte alls bra i den värmen.

Igår var jag o loppan bara hemma och fixade lite i trädgården, klippte gräset o lite sånt, sen slutade mikko tidigt så åkte vi till stranden o bara mös. Jag och mikko försökte fånga räkor o en flaska till thilde så hon skulle få se på dom men fy vad dom små rakarna var snabba, fick bara fatt på små små räkor, bättre lycka nästa gång!
Senare på kvällen gick jag en lång runda men tippen, riktigt skönt var de.

Får se vad vi ska hitta på med idag :)
Ha en solig o skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0