Aj Aj Aj!

Jag har en sån huvudvärk just nu, har haft den i typ två timmar nu om inte längre. Det gör så ont att jag får kisa med ögonen o att den typ går ner i näsbenet, låter skumt men de gör de o de e inte skönt kan jag säga.

Idag har vi flyttat båten, äntligen säger jag bara, så nu har vi plötsligt dubbelt så stor trädgård än innan. Båten e större än en bil så de var en enorm plats den lämnade efter sig, men så skönt e de. Nu kan man äntligen få i ordning här, har sett ut som en soptipp haha.

Nu sitter jag här helt alone, barnen sover o mikko är ute o åker motorcykel med sin kära bror, dom skulle åka till skåre där båten har fått sin nya plats o kolla så att var ok.

Ja vi får se om de blir någon semester i sommar, mikko får nog ingen semester som de ser ut nu. De e riktigt tråkigt men så e de när man e egen företagare. Får se om jag o thilde följer med mamma o pappa o hela sjuderitan till småland. Men det är ett senare procjekt!

Får gå o lägga mig i bingen snart o se om knoppen blir bättre!

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0