:)

Nu har jag o fiseloppan vaknat, ätit frukost o hunnit busa en del redan. Men när hon väl har slagit upp sina fina ögon som lyser bus o solsken så e de full fart :)

Mikko  jobbar idag, tråkigt för oss men man får tänka att de blir pengar av de. Men vi bestämde att vi skulle ha en mys kväll idag, o då ska jag äntligen få mysa med min älskling med en godis skål i ena handen o chips i den andra haha.

Efter som älsklingen jobbar idag så ska jag o thilde träffa nathali o bebis lucas,vi ska ner till stan o fika o gå några runder, sen får vi se vad som händer :) ska bli trevligt!

Imorgon ska vi på kalas till elliot som har fyllt två i måndags,stora killen har han blivit. Så får se om vi hittar något skoj till honom idag.

Nä nu har jag inte tid o sitta här o dega mer, på med kläder o smink så ska vi snart i väg.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0