Fy För...

Fy för vilken dröm jag hade i natt eller tidigt i morse, den var så rälig. Jag hade kunnat göra en skräckfilm av den så rälig var den. Jag var helt svettig när jag vaknade o livrädd, vågade nästan inte somna om ju. Hoppas den aldrig kommer tillbaka.

Nu har vi precis ätit frukost, det blev puffar, juce och macka. Thilde är inte så förtjust i o äta frukost på morgonen, de har hon fått efter sin pappa, för han tycker inte heller om o äta på morgonen. Jag därimot älskar o äta frukost, jag är en riktig macketant, haha älskar mackor.

Så nu ska vi gå o ta på oss, för eva kommer o hämtar oss vid elva för vi ska hjälpa, eller jag ska hjälpa henne till dennis student idag. Synd om dom som tar studenten idag, vilket väder dom får, fy för säger jag bara!

Ni får ha en trevlig helg!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0