Klipp Klipp

Idag har jag varit o blivit fin i håret, fick gjort nya slingor o klippt topparna för jag odlar ju långt hår, haha! Blev super nöjd, men de blir jag alltid när jag går till Diana :)
Så undertiden jag var hos frissan så passade malin mitt hjärta, men hon sov nästan hela tiden, sen vid tio när jag var klar så kom dom ner till stan så gick vi en runda där, skulle se om jag hittade ett par vita skor men ikke senikke hittade man de, bara jätte höga. Och det kan man ju inte springa runt i när man har en busa till dottera haha!
Sen gick vi in på BR o de e  ju rena rama paradiset för stumpan, hon fick en nalle puh boll hon länge har tittat på så hon blev överlycklig, bara inte tippen får fatt på den så e den inte hel kan jag ju säga!

I morgon ska vi på student, kära kusinen dennis tar studenten så de blir fest för hela slanten, ska bli trevligt!
Få klä upp sig lite e en fin klänning o thilde ska vara så fin i sin klänning o sina nya skor :)


Nu börjar älsklingen bli nannig i tittorna så ska få henne till o sova en stund!



Tjing!




Äntligen e allt över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0