Tisdag

Har inte skrivit på länge nu, de e för jag har haft fullt upp nu i många dagar :) Men orkar inte skriva allt, så jagtar det lite kort bara.

I fredes så var jag, thilde, nathali o lucas på svedala badet, det var mysigt men kuinde ha varit bättre väder. Sen på kvällen kom dom hit o så åt vi pizza o kollade på film. Mikko o alex o sami skulle ut med båten o natt fiska så nathali o lucas nannade över hos oss :)

I lördags så var vi bjudna på middag hos mikkos föräldrar för att dom ska åka til finland nästa vecka o vara borta i fem veckor. O efter de så gick vi en liten runda på vånga, men de blir bara sämre o sämre för vart år tycker jag, man gick igenom allt på typ 10 min. Vi fick i alla fall stoppa i oss en munk som är ett måste när de e marknader, eller hur nattis haha!

Söndag så var jag o thilde bara hemma , mikko o alex var ute o fiska. Sen på kvällen åkte vi ner till gislöv o gick på den resturangen där o åt en pizza o lite annat gott. Sen var det meningen att vi skulle gå blan båtarna o titta men typiskt mig så slarvade jag bort min mobil, så vi fick köra hem o leta upp den, o den låg på köksstolen :)
Vi packade ihop våra rullor o mikkos skate board så åkte vi till skegrie skola o åkte där, rikigt skönt var de att få röra på sig lite. Thilde hittade en tennisboll att leka med, hon tyckte hon var ute på värsta äventyret bland alla träd o grejor haha.

Igår så skulle jag passa lucas en stund för nathali skulle bli fin om naglerna, så dom kom vid halv nio. Vi hade så mysigt så. När hon var klar så kom hon hit o vi fikade lite men goda kakor o cola mums :)
Vi visste inte vad vi skulle göra så vi åkte till jonna en stund o åt god mat o baar umgicks.

Och nu sitter jag här, vi skulle till svedala badet idag var det tänk men vädret är inte de bästa, så vi avvaktar lite o ser om det bli bätte anars får vi hitta på något annat :)

Detta blev ett lång inlägg, så jag orkar inte skriva mer.
CCiiiAAOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0