Vilken kväll!

Sitter här i soffan o gör absolut ingentig, har strykt lite kläder, eller rättar sagt mycket kläder. Nästan allt var thildes, tog fram kassen med 89/92 kläderna hon fick av minna så dom har jag tvättat o strykt. Allt Kanske inte passar än men med tiden så gör dom de o då har jag dom framme.

Mikko sitter o spelar lite tv spel o thilde somnade för en halv timme sen så nu sitter vi bara här o umgås o pratar lite, eller ja mellan varven i alla fall, haha!

Imorgon ska jag, tihlde o mama åka till calinen o hjälpa henne o sätta några saker på plats o så ska jag få se huset live för första gången, ska bli skoj!

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa och de ska bli såå roligt :D

2009-06-16 @ 09:12:51
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0