BVC

Fy vilken natt jag har haft,det har varit så varmt i vårt sovrum så det har varit svårt att kunna sova. Jag vill helst ha det kallt i rummet när jag ska sova. Tror thilde oxå tyckte det var varmt för hon har vaknat några gånger o ville ha vatten.

Kl 13 så bär det av till lena på BVC med thilde,hon ska mätas och vägas,det var typ tre månader sen sist vi var där så det ska bli kul o se hur mycket o har gått upp och växt på länden. Hon har ju legat under sin kurva när det gäller vikten men det är ju inte så mycket men hon rör ju sig hela tiden så det är inte så konstigt. Är nyfiken!

Vi var ju hos mamma och pappa i går och dom körde oss hem vid åtta,och jag tappade min mobil i bilen så jag känner mig helt handikappad utan min mobil. Så den ska vi hämta hos mamma på jobb efter bvc.

Oh vad jag vill flytta,vill ha ett större hus,mer plats. Så mikko har sagt de när vi har fått ordning på ekonomin så ska vi börja kolla runt. Har ju inte kunnat ta ut någon riktig lön än efter mikko tog över firman. Men nu äntligen börjar det gå på plus! Så vi får hålla alla tummar vi har.

NU vill thilde komma upp till mig,hon är jätte trött.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0