:)

Nu är man mät och belåten efter ha ätit lite soppa och knäckemackor. Var i och för sig inte så hungrig för vi har varit på gilli med nathali och bebis lucas idag.
Det var ett tag sen vi träffade dom så det var på tiden de blev av. Som vanligt när vi är o gör stan osäker så går vi alltid till gilli och äter, innan när vi åt var det chibatta med kycklingröra men har tröttnat på den så nu är det bakad potatis med skakenröra som gäller,mums vad gott de e.
Sen gick vi runt och kollade lite. Jag köpte en jätte fin bodysuit till thilde,den ser ut som en joggingdress, den är ljusgår och rosa, häftig!
Och natahli hittade fina kläder till lucas oxå,så det blev riktiga fynd till våra små älsklingar :)
Tack för en trevlig dag,alltid lika kul o träffa er!

Innan vi skulle gå till stan så satt thilde och drog upp allt från skötväskan,det brukar hon göra så det var inget jag tänkte mer på. Men efter en stund så känner jag en typisk smink doft, så jag går in till thilde och då är hon helt brun. Då hade den lille busan tagit mitt puder och rivit med naglarna och stoppat de i munnen och det fanns puder exakt överallt,golvet,väskan,kläderna. Men hon satt bara och smilade och tyckte hon var jätte fin. Haha ja men de  e sånt man får räkna med när man har en liten loppa som är nyfikan.
Det är ju så är man inte nyfiken så får man inte reda på saker :)

I morgon får vi se vad dagen har att bjuda på,har nämligen inte planerat in något så vi får se!

Måste ju bara säga Grattis Jonna till din lilla Liam!

Hej på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med, man blir så lycklig:)

2009-03-06 @ 13:56:44
URL: http://miasradqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0