GRATTIS!



Grattis Malin på 18 årsdagen!
Äntligen blir du myndig som du längtat efter :)
Ha en bra dag!
Pussar och kramar!



Nu har jag inte skrivit på ett tag,det är för jag har haft mycket att göra dom sista dagarna. Men är kommer en liten sammanfattning.

I går var jag och thilde med caroline i stan för att handla en present till malin,hon kommer att bli gald för den vi hittade :)
Efter det gick jag och thilde till nathali för vi skulle åka och hälsa på jonna och hennes lille liam. Vi skulle vara dä fyra men jonna blev lite sen så vi kom iväg vid sex tiden i stället. Jonna hade så fint i sin lägenhet och henns lille liam var så söt,han hade jätte mycke hår. Tack för en trevlig fika :)

Denna helgen blir det full rulle,i dag ska vi fira malin,i morgon ska vi nog till skegrie och hälsa på sen på söndag ska vi till min faster för hon fyller år då. Så det blir en massa kalas :)

Nu vaknade Lille Prinsessan,får gå och ta upp henne!
 Ha en trevlig helg!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0