Hon kan GÅ!!!

Det är helt otroligt,vi satt och tittade på tv igår kväll och thilde gick runt,runt bordet som hon alltid brukar göra. Men så satt mikko i fåtöljen och frågade henne om hon ville smaka på hans dricka dågick hon till honom utan o hålla i sig. Så gjorde hon flera gånger,sen när det blev paus i filmen så gick vi in i lekrummet och så satt thile på golvet så sa jag thilde ställ dig upp,då bar hon ställde sig upp och bara gick. Det var en helt sjuk känsla man fick,tårarna bara rann jag blev så glad, ni skulle ha sett så stolt hon såg ut när hon gick sina runder i rummet. Så sa man till henne så duktig du e som kan gå själv, då blev hon så mallig!

Jag är så stolt över min lille thilde att hon kan gå,jag ringde och skickade mms och sms till nästan alla igår och berättde att hon kunde gå.

Idag har vi haft kalsa för alex,så vi har haft några gäster här hemma på kaffe och tårta och thilde har gått hela dagen helt själv.

Så nu vill jag bara ta ut henne så hon kan gå ut själv,så i morgon gäller det :)

Bilder kommer på min prinsessa i morgon nöär hon är ute och promenixar!
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa är så stolt över henne. Hon var jätte duktig ida :)

2009-03-22 @ 19:33:45
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Mia

Blir helt tårögd hihi.... måste vara underbart att få se:P

2009-03-24 @ 22:19:38
URL: http://miasradqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0