Konstig

Jag känner mig lite konstigt,låter roligt men de e en jobbig känsla. Vet inte hur jag ska beskriva hur jag känner mig,har inte lust till o göra något samtidigt vill jag inte vara hemma o bara glo. Får gå ut en runda sen när loppan har vaknat o se om de hjälper. Känns som om de e något som fattas, kanske bara är en sån dag i dag,lite smått deprimerad och allmänt uttråkad eller?
Ja jag vet inte, får se om de blir bättre nä älsklingen kommer hem,slutar nämligen tidigt idag.

När thilde föddes så tog jag prover på bb och då visade de sig att jag inte hade säkert immun för någon sjukdom som var farlig om jag fick om jag blev gravid igen. Ja inte för vi har bestöm något än men jag vill ju inte gå o bli sjuk. Men så ska jag gå o ta den sprutan men så finns den bara på värnhems sjukhus så jag måste ta mig in där o ta den. Jag ska ringa in där först men dom har jätte dumma tider man bara får ringa mellan, 17.00 till 19.00,vad e de för tider egentligen. Men hoppas på att de löser sig och att jag får den.

Jag älskar min lilla familj så mycket,ni är de bästa som hänt mig <3
Pussss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0