Min lilla Thilde

Tycker så synd om min lilla thilde,hon har feber och somnade nästan vid matbordet när vi satt och åt middag. Hon håller ju på o få fler tänder däruppe så det är därför hon har feber. Så innan hon somnade fick o alvedon med smak av bär,det tyckte hon om :)




Vi var ju på bvc idag,hon tyckte inte om att sitta på vågen så hon blev jätte ledsen,men det gick bra ändå. Hon vägde ca 8,9 kg och var 77 lång. Så lite har hon gått up sen sist vi var där och växt tre cm,en cm varje månad så det är bra.

Efter det så gick vi till mamma och hämtade mobilen,alla blir så glada när dom ser thilde dom vill ju att hon ska börja på de dagiset sen men jag vet inte,vi får se. Men vi kom lagom till mellanmålet i alla fall,mackor och o´boy, mums var det.

Nä nu ska jag gå och diska undan lite,det är inte så roligt att stiga upp i morgon och det första man behöver göra är att börja diska.

God natt mina kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag får anta den där utmaningen en ananna dag...Orkar inet just nu!!!!=)

2009-03-19 @ 20:30:52
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0