När??

Jag var ju hos en hud läkare elleer vad det nu var för två veckor sedan och skulle kolla upp den röda pricken jag har i ansiktet. Hon tog bilder och skulle visa dom för sin kollega,sen skulle hon höra av sig till mig o säga om dom kunde ta bort den eller inte. Men dom har inte ringt än,så jag börjar undra om dom kan eller inte. Vill ju veta de för om dom inte kan de så får jag leta upp någon annan som kan för jag vill verkligen inte ha den där mer. Mår dåligt av den och känner mig jätte ful pga den. Så jag hoppas verkligen dom hör av sig snart.

Jag vill en grej så enormt mycket men vet inte om jag vågar ta de steget. Får se om jag vågar ta mig i kragen o inte bry mig så mycket om vad andra tycker,säger och tänker. Men det är svårt för jag tar ändå till mig vad andra säger. Så det är ett svårt beslut!

Just nu så sitter jag i fåtöljen framför tvn,alla andra sover så jag har den för mig själv. Visst det är lite tråkigt men ändå rätt skönt för man kan vara för sig själv,inte ofta de händer så jag njuter för fullt :)

Men ni får sova så  gott när ni väl ska!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0