ojojoj vilken helg

Vilken helg vi har haft,en massa folk och en massa mat!

Fredag: Fyllde min kära syster 18 och då kom hela släkten hem till gislöv och grattade henne. Fick en god middag och en god tårta,fast jag tycker inte om tårta men ändå. Hon fick en massa fina saker, bland annat en kamera som hon önskade sig,men allra mest önskade hon sig en biljett till jill johnson,så självklart fick hon det. Så i söndags så gick caroline och malin dit och kollade på henne och hon belev tom fotad med henne,blev helt överlycklig!

Lördag: Thilde sov över hos mormor och morfar från fredag till lördag så vi sov jätte länge den morgonen,det behövdes verkligen. Sen körde vi till tippen med lite skit och efter de hämtade vi loppan. Vid fem tiden körde vi vidare till vesa med familj i vellinge för att se melodifestivalen tsm,som har blivit en tradition. Vi åt gott och en massa godis. Rätt låt vann!

Söndag: Min faster fyllde 50 år så det blev att åka på kalas ännu en gång och då blev det ännu mer mat och god saker och trevligt folk. Har inte träffat släkten så här mycke på så kort tid,men det är så roligt att träffas!

Idag kom kusin des med jim o så gick vi en lång runda med thilde,tippen och jim. Des höll både hundarna och det gick jätte bra medans jag gick med thilde som låg och sov så gott i vagnen. Sen på eftermiddagen åkte jag ner till emma på salongen och gjorde en inpackning i håret som verkligen behövdes. Tack så jätte mycket gumman för den!
Pappa var och hämtade thilde innan jag skulle till emma så nu är vi hemma i gislöv och myser men ska snart åka hem!

Nu orkar jag inte skriva mer!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0