Så söt

Nu är klockan mitt i natten och jag borde ligga i sängen vid den här tiden men fastnade framför tvn och mikko duchar så jag väntar på honom.

Idag har jag och thilde varit o hälsat ¨på hos nathali och bebis lucas. Asså han är så hima söt den lille pojken så de klnappt e sant. Jag pussa på honom och han luktar så himla gott,lukar bebis och jag bara älskar den doften,helt underbart. Vi fikade kakor och drack läsk,ingen ovanligt o göra när det gäller mig och nathali,met gott var det.
Min underbara lilla thilde hade så skoj där,hon busade och tog ram en massa saker hela tiden,men det gjorde inget hoppas jag i alla fall,? :)

Aja nu ska jag sova!
God natt Peoples!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0