Simma som fisken..

Idag ska jag och min underbara lilla sessa åka och bada i vellinge med nathali och bebis lucas. Det är första gången som lucas ska bada i badhuset,det ska bli så kul o se hur ha reagerar men tror att han kommer tycka det är skönt. Och så ska vi inte tala om thilde,hon blev överlycklig när jag ska att vi skulle träffa bebis lucas och sen berättade att vi skulle åka o bada,hon älskar de och vill att vi skulle åka nu på en gång men fick förklara att vi skulle vänta till nathali kom med sin bil och att vi skulle äta frukost först. och de gick hon med på.

Jag ringde till värnhems sjukhus igår och skulle prata med dom men dom hade bara en telefonsvarare så man är tvungen o åka in där och prata med dom. Så de får vi göra antigen i morgon eller nästa vecka.

Nu har mina kusiner åkt till Thailand ska var bort i två veckor,frågade om inte jag o thilde fick plats i resväskan,haha!
Hoppas dom får de bra där nere i alla fall!

Nu ska jag gå o packa lite saker,så man inte glömer de viktigaste typ bikinin o blöjor haha.

Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0