Söndag

Ja då har ännu en vecka gått,vet inte var tiden tar vägen. Tyckte precis att det var måndag och hade en hel vecka framför mig men den har bara sprungit i väg. Det är väl så nu när man har blivit vuxen,när man var barn tyckte man allt gick så långsamt man ville att det skulle bli jul så tomten kom och somma för att få sommarlov men nu vill man bara att det ska finnas en knapp som man kan trycka på så tiden stannar upp lite. Men tyvärr finns inte  inte en sådan knapp,får väl uppfinna en eller?

Igår var vi i vellinge och hälsade på hos vesa med familj,det blev pizza och en massa godis när det var dax frö melodifestivalen. Den ska vi inte snacka om, blev lite besviken på vilka låtar som gick vidare. Men men inget jag kan göra åt tyvärr.

Just nu så är jag och loppan hos mormor och morfar o hälsar på. Tyckte mikko o alex skulle ha en dag tsm.
Snällt av mig va?

Hej o hå gul o blå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0