Ute o promenixar!

Jag hann inte lägga upp bilderna på Thilde igår,men här kommer dom i alla fall :)





Här är hon ute och går med sina puma skor på fötterna,det går jätte bra. Hon ska bara gå o gå o gå o gå,men det är så roligt att hon kan gå. Är så stolt över min lilla sessa :)

Idag har vi varit uppe med tuppen,thilde vaknade halv sju av en mardröm så jag tog upp henne i vår säng men hon ville inte somna om så vi låg o pratade liten sen gick vi ner darck välling,thilde då,och tittade på bolibompa!
Det är första gången på jätte länge som vi går upp så här tidigt,o absolut inte den sista kan jag tänka mig,men så är livet som småbarnsmamma, och de e helt underbart!

Vill ha hela huset fullt med små barn fötter som springer runt o kallar på mamma och pappa hela tiden,som ska pröva olika saker,pratar o frågar en massa. Se allt som dom lär sig,helt underbart!

Så vi får se ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0