Utmaning

Utmanad igen av min käre vän Fia,det är bara att göra den annars vet man inte vad hon kan hitta på,haha!

1. Gå in i mappen "Mina bilder"
2. Gå in i sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invintera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dom veta att dom är utmanade.





Ja då blev detta m in bild. Blev inte förvånad över att det skulle bli en bild på Thilde för har nästan bara bilder på henne. Men här ser ni henne göra en grimas,hon ser jätte rolig ut,likt ett monster. Hon ville att jag skulle bli rädd för henne när hon gjorde den och det blev jag för det ser inte alls ut som min Thilde,haha!

Här är mina utmanade, Caroline, Manne,Mia. Sen kommer jag inte på fler just nu.
Lycka till :)


Kommentarer
Postat av: Mia

haha tack för utmaningen:P

O riktigt härlig bild:P

2009-03-17 @ 15:01:10
URL: http://miasradqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0