God morgon!

God Morgon, God Morgon, Hör hur fåglar sjunger glatt, God Morgon, God Morgon, i kör!

Men de var inget fågel  kvitt som jag fick höra när jag vaknade,utan snarkningar men då vet man ju att en av oss sover gott i alla fall, haha!

Idag är jag verkligen uppe med tuppen, vaknade halv sex för thilde hade en mardröm så jag tog upp henne sen somnade hon direkt mellan mig o mitt hjärta. Det var nog trygghet hon ville ha vår sessa.
Jag skickade till mamma om hon var vaken o klart hon var, hade nog kört pappa till jobb, så vi smsade lite sen så gick jag upp. Klar vaken o kan ju inte bara ligga där, så jag bäddade ner stumpan o än ligger hon o sussar söt :)


Sen vid nio kommer nathali o ska lämna bebis lucas här en stund, hon ska nämligen göra sina naglar fina till sin student. Så  bebis lucas ska vara här under tiden, ska bli mysigt för han e ju så himla go, o thilde e helt förälskad i honom. O vad gör man inte för sina vänner :)

Efter de ska vi stäffa jonna o liam, tror de blir en runda i staden, men vi får se. Ska handla lite saker idag, så de hade varit bra om vi hade åkt ner där, jonna o nathali e inte omöjliga när det gäller affärer, e som jag haha!

Nä nu ska jag gå o borsta mina bissingar o diska innan hilde pilde vaknar :)
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0