Längeseeen!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev, de e för det har hänt en massa saker som inte fick hända men de gjorde de ändå. Känns väl bättre när allt e över få jag hoppas för nu är alt bara skit!

Vår tvättmaskin började läcka vatten förra veckan så har inte kunnat tvätta förrän nu så nu finns här bärg men bara tvätt,både rent o skitit igen roligt alls men nu kan vi tvätta i alla fall.

Idag ska jag o min älskade thilde med mamma o calinen en runda till stan, har inte varit någonstans på hur länge som helst så de ska bli skönt.

Nä nu ska vi gå ut lite, det är ju så fint o skönt väder så man får passa på o vara ute medan man kan.

Ha en bra o solig dag :)


Vi tänker på er allihopa!
och hoppas på ett mirakel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer att bli bättre !!

tack för ida :)

2009-05-12 @ 21:52:43
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0