Mors Dag!

Grattis mamma på mors dag. Hoppas du hade en mysig dag ute i solen o blev glad för presenten :)

Själv fick jag en runda till sko punkten o fick två par skor, tack mina älsklingar. Mikko vet att skor alltil går hem hos mig haha. Så thilde fick ett par jätte fina sandaler, mikko köpte ett par dojjor o alex fick ett par slip in o ett par sandaler han men. Efter de så åkte vi inom toys u rus, hur man nu stavar de o dom fick några saker. Gjorde värsta klippet till loppan, ett nalle puh hus, som i vanliga fall kostade 599kr men som dom sålde ut för 100 kr så klart hon skulle få ett sånt. Det var i för sig för 3 år men man skulle tro hon är äldre än vad hon, hon visste precis var alla saler o så skulle vara, inga problem för henne inte. Sen fick hon ett keyboard och en keps. Alex fick fingerbords, de e skeetbord fast man kör med fingarna så dom är väldigt små o två tv spel.

Igår kom mikko hem med en liten pool som thilde kunde bada i, ja alex oxå, så i morse blåste han upp den o gissa vem som var först i o badade, jo hilde pilde. Trodde hon skulle vara lite rädd men ikke, hon dök, låg på magen o simmade o hoppade runt som fisken i vattnet. Har säkert badat tre fyra gånger idag.

Nu har mamma o pappa varit o hämtat hjärtat för jag o mikko ska iväg i morgon, så mamma tog ledigt från jobb i morgon, jätte snällt av henne. Så hon ska nanna där i natt, saknar redan henne något enormt men hon älskar o vara hos mormor o morfar.

Ha en fortsatt trevlig söndag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0