Onsdag

Just nu så sitter jag bara här o kollar runt lite, på allt möjligt. Thilde ligger o sover sen en timme tillbaka så hon vaknar väl snart o då har man någon buse att busa med, och som man aldrig får tråkigt med. Jag älskar henne överallt annat,hon e helt underbar min lilla busan!

Ja de var som jag trodde, det var sant.
Herregud säger jag bara, hur ska detta sluta!

Vet inte vad jag mer ska skriva finns inte så mycke o berätta har inte hänt så mycke, inte som man kan skriva här i allafall :)

Om man pratar om trollen, älsklingen vaknade nu.
Hej sves!

Kommentarer
Postat av: NathaliM

Hejsan:D vi får snart träffas ju! dagarna bara försvinner.

2009-05-07 @ 14:06:59
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0