Söndag

Då var det söndag idag, vad mer kan man säga om en söndag mer än att söndagar e den tråkigatse dagen på hela veckan. Men man kan inte ha skoj alltid, sägs de.

Det har inte hänt så mycket på sista tiden så har inte haft något o skriva om precis.

Igår kom madde padde hit o gissa vem som blev glad över o se henne, ingen mindre än hilde pilde haha.
Hon skulle sova här och vi skulle äta taco,som e så super duper gott, kolla på film o äta en massa godis. Mikko o madde tvingade mig o kolla på två stycken skräckfilmer, o jag hatar verkligen o då menar jag VERKLIGEN såna läskiga filmer. Men vad gör man inte för dom man älskar haha, då det blev en som hette dark whater o sen blev de barnhemmet. Den första var inte så läskig men barnhemmet skulle jag aldrig få för mig att titta på. O madde hon e helt galen hon älskar o kolla på skräckisar, hon kan sitta själv o kolla på dom, sjukt.
Men jag måste erkänna en sak,den var inte så läskig som alla har gått o sagt att den var, tyckte nästan den var lite fin, fint slut i alla fall!

Just nu så ligger min älskade lilla thilde o sover en stund o mikko min älskling e ute o fixar med jobbe saker till i morgon o jag bara sitter här i latar mig. Smsa lite med nathali innan oxå, vi ska leka nångon gång i veckan har vi bestämt o de måste vi göra, eller hur ;)

Längtar tills allt e som de ska, o tills allt e över!

Ha en fortsatt trevlig söndag, försök i alla fall!




En gammal bild men så ser min kladd thilde ut när hon äter något gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0