Söndag

Då var denna helgen oxå över, dagarna bara försvinner. Man hinner inte stiga upp förrän man ska gå o lägga sig igen. Men sånt e ju livet :)

Igår så passade jag godingen liam, för jonna skulle gå ut med några kompisar, han var så snäll o vi hade de jätte mysigt. Han sov nästan hela tiden, åt lite o somnade om igen. Man hade nästan glömt bort hur mysigt o helt underbart de e o ha såna små bebisar. Thilde blev helt glad när han kom, hon skulle pussa o krama o ge nappen, han var som en levande docka för henne. Hade hon fått så hade hon haft honom i sin vagn o gått runt med honom där. Min lilla älskling kommer bli världens bästa storasyster o kusin ;)


Idag har jag hjälpt mikko med o måla lite, så de har inte hänt så mycke.

Tack mamma o pappa för ni kunde ha Thilde en stund :)

Innan Thilde kom hem idag så ringde hon till mig, så frågade jag henne om hon skulle komma hem till mamma o då sa hon nä, så jag frågade henne en gång till o så sa hon nä igen. Varje gång jag frågade så sa hon nä, hon e för rolig lilla fiseloppan!

Rätt låt vann Eurovison, helt underbar låt, sjukt bra var den. Satte sig direkt i huvudet så nu går man o nynnar på de hela tiden!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla fiseloppan :) klart hon vill stanna hos dom bästa =)

2009-05-18 @ 16:39:34
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Josephine

hej, allt bra idag ? :)

2009-05-20 @ 08:58:52
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bra här med :) vad gör dudå?

2009-05-20 @ 19:38:32
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0