Blåsigt

Gud  vad det blåser ute, har blåset nästan storm i natt så vi får hoppas båten e kvar i hamnen :)

Igår träffade vi calinen och prins noah. Vi gick i stan en runda men hittade inget speciellt som vanligt. Eller jo en tröja på gina som jag ska köpa nästa gång jag kommer till stan, som jag vet calinen oxå ville ha :)

Sen träffade vi calinen kompis karolin och vi fikade på gilli, alltid lika gott. Efter de så tog vi bussen ut till mamam på jobb och visade upp prinsen i familjen jöns-ols och han fick jätte fina presenter.

Idag tvättar jag för fulla muggar, och thilde hjälper gärna till, duktig kikka som hon e :)


Jag vill till ikea o titta, o vill köpa en massa nytt. Vill förnya här hemma lite, kökssaker, lampor, krukor och nya saker till thildes rum mm. Så får flörta lite med mikko om vi inte kan köra in där till helgen o "kolla" lite :)

Nä nu ska jag busa lite med fise loppan.
Kramissss

Ps. bilder från blekinge kommer när jag hittat sladden till kameran o det är inte de lättaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0