Busan

Har en jätte mysig fredagskväll med hjärtat och vår busan med tända ljus lite här o var och kaminen är självklart igång. Så nu sitter vi här och väntar på att idol ska börja, mikko är o hämtar mcdonalds mat, vi var lite lata idag så de blev sån mat idag. Och thilde får vara uppe lite längre idag för det är ju helg :)

Jag o loppan var i stan innan idag o vi fynde lite,köpte tröjan på gina,deo coh sån man tar av mascaran med kommer inte på vad de heter just nu. Köpte även en present :)


Måste bara berätta en jätte rolig grej, jag skrattade så tårarna rann på mig igår. Det var så att thilde vaknade igår när vi skulle lägga oss så hon fick ligga mellan oss. Rätt som det var så pruttade hon, då skojade jag med henne o sa, "fy va det luktar". Då säger denna lilla fisen till mig "torka dig mamma". Jag och mikko skrattde jätte mycke, var får hon allt ifrån!

Och en sak till när hon tycker något är gott så säger hon skit gott, men jag försöker få henne till o säga jätte gott men så tjivas hon med mig o säger skit gott när jag säger till henne om hon kan säga jätte gott. Hon han säga de men den busan som hon e så busar hon med oss. Inte ens mormor fick henne till o säga de. Hahaha, vår lilla gummi gumma!

Nä nu började idol!

Pusssss o kraammm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0