Färdig

Nu har jag fixat o donat klart,nästan i alla fall det är några saker som ska in i garderoben där uppe oxå men sen är jag klar för idag. Jag känner mig så duktig som har fått gjort så mycket idag. Ska stryka lite kläder o sånt oxå sen men de går snabbt. Gör jag när jag tittar på unga mödrar :)

I morgon är det fredag o det innebär en massa mysssssspys :)

Ska åka o handla lite på maxi sen när mikko slutat jobba, o det är snart så jag o loppan får gå o fixa till oss lite efter allt vi har gjort idag. Hon har hjälpt mig en del idag men det tycker hon bara är roligt.

Thilde har en röd trä vagn med prickar på som hon fick när hon fyllde ett av sin gudfar med familj, men i alla fall så hade hon sin docka i den o kom till mig och sa bebis heta noah. Så henns docka heter noah, allt är noah nu förtiden. Om hon bara ser en liten strumpa så säger hon noahs tumpa, hon e för go min lille kikka :)

Nä nu får det vara bloggat klart för i nu i alla fall.

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0