Fredag= MysPys

Både jag och mikko hade feber när vi gick o la oss igår, men vi tog var en ipren o den gick bort. Så idag har jag ingen feber, bara lite häning o ont i armen men annars är allt bra :)

Ska fixa här hemma lite idag, har ju inte kunnat göra så mycke dessa två dagarna så ska städa o fixa med tvätten lite. Måste ju vara rent o frächt när det är mys fredag :)


Jag vill så gärna till Ullared, det är så många som åker dit nu innan jul o så har alla sagt att där finns jätte mycke. Får se om inte jag kan flöta lite med mikko så vi kan köra dit. Det var som calinens sambo hade sagt, att man behöver ju inte åka upp dit o handla för en massa pengar man kan åka dit som en liten utflykt. Sen om man kommer hem med lite grejor är ju bara en bonus tyckte jag :)  Men jag vill dit i alla fall!

Nu ska vi äta lite frukost

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0