God mojon i sol skenet :)

Så härligt de e o vakna upp till att solen skiner så fin ute. Och vi ska primenixa en del idag, ska träffa calinen o noah idag, ska ner till stan en runda o titta lite. Sen ska jag kanske hjälpa mikko o jobba idag.


Alla som bor i tellehulla vet hur trelleborg är när det gäller skvaller o skit snack, det är folk så glada för här. Det har eller går ett rykte om mig som jag ska ta dö på nu. I alla förhållande är det inte alltid perfekt, man båkar, e ovänner o kanske behöver vara ifrån varandra lite. Och jag o mikko kände att vi behövde vara för oss själva ett tag för det var så mycke som hande hänt den senaste tiden. Men så hade någon satt igång ett skvaller att jag hade träffat en annan de var därför jag o mikko inte bodde tsm länge, men nu ska jag säga de att så var det INTE!!!
Den personen som hittade på de hade väl inget eget liv.
Så om ni hör något om de så e de absolut INTE sant!
Punkt slut!!!


Så nu har jag sagt de, blir bara så arg men de e egentligen inget o bry sig om för människor är så glada för o sabotera för andra o snacka en massa skit.


Idag är det även fredag, jippi!
Det innebär en massa mys pys med idol på tv :)


Jag älskar Mikko av hela mitt hjärta <3
Jag älskar vår alldeles egna lilla Prinsessa överallt annat <3


Nu ska jag fixa lite.

Se Ya!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0