God morgon Onsdag

Klockan är snart halv tio o min loppa sover fortfarande och ändå så somnade hon typ vid kvart över åtta igår så det är länge.

Igår var vi ju på alex skola o pysslade o fikade. Det var faktiskt roligt o pyssla haha, gjorde tre stycken julkort som jag tänkte skulle skicka iväg men dom var inte hela så länge för thilde skulle pröva o ta av sakerna jag satt på haha. Men men så länge dom var hela var dom fina i alla fall.


Vad händer idag.. hmmm??

Det händer inte så mycke idag faktiskt o det kan vara rätt skönt o bara vara hemma, eller jo vi ska ta en promenix ner till mamma o hämta mina saxar för ska klippa lite idag. Men annars blir det inte så mycke mer. Slänga in en maskin tvätt o vika tvätt sånt roligt :)


Nu ska jag gå o göra en kopp med varm oboy, mums!


Hur god ser inte denna kopp med varm oboy ut... mmmm mums! :D

Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0