God natt bloggen!

Vilken dag vi har haft idag. Först vaknade jag och inte kunde somna om o då var klockan typ halv sex sen vaknade alex klockan sex o låg o vred sig hela tiden, hans säng knarrar jätte mycke när han rör sig. Jag som är en person som har svårt o somna om kunde inte somna om så jag och alex gick ner o kollade tv i stället. Sen vid åtta vaknade loppan o mikko. Vi var trötta allihopa så efter frukosten satte vi på Lejonkungen o la oss o soffan o mös. Kan ju erkänna att jag slumrade till lite då och då :)

Vid tolv begav vi oss till Ikea, men det blev en snabb runda bara för vi visste vad vi skulle ha det blev, hatt och sko hylla till hallen, en lampa i taken, en golv lampa, natt lampa till alex och dörr mattor. De var något mer men kommer inte på de just nu.
Sen blev det biltema, för jag skulle se om dom hade stärnor men ikke se nikke hade dom de men det blev i stället en massa skaddar o kopplingar o ja allt vad de nu var och tre lyktor :)

Så när vi kom hem så började vi fixa o ha oss med lampor och jag satte ihop hyllorna. Men mitt i allt när vi höll på så sa de pang och det forsade eller sprutade vatten under vasken, då hade ett rör gått sönder och det kan inte fixas förrän på måndag. Så nu har vi bara varm vatten i huset, måna brukar bara ha kall vatten eller inget vatten alls när något sånt här händer men vi har varm vatten konstigt men sant. Men vi överlever de  :)

I morgon elle i dag rättar sagt eftersom klockan är över tolv, så ska vi åka till härliga hem o köpa mina stjärnor o lite andra saker. Och om vi hinner så blir det en runda ner på julmarknaden oxå, det är ju så mysigt. Det får bli en sån utflykts dag som calinen sa, för detta är den första lediga helgen mikko har haft sen han tog över firman. Mysigt är det!

Nu ska jag sova e jätte trött.

God natt och sov gott mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mys pys =)

2009-11-29 @ 11:09:19
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0