Hemma igen..

Då var jag o loppan hemma efter en mysig dag med sis o mycket gos med noah :)
Älskar doften av nya bebisar, mmmm :)

Thilde har precis ätit lite så nu sitter vi o väntar på att m ska komma hem, han är o jobbar så det har blivit en lång jobbe dag för honom. Men han e så duktig :)


Måste ner till banken i morgon o låsa upp min internet dosa, för en viss liten dam har tryckt lite på den så den är låst. Har ju räkningar o betala men går ju inte utan den lille saken. Så det får bli morgon dagens projekt.

Snart är de jul här i vårt hus....lalalal...det är så mysigt med julen, men den är även stressig så det är lite skönt när det väl är över så man inte stressar så mycke. Men de e sånt som hör till och min o nathalis klapp stress precis innan julafton, förra året sprang vi runt som yra hönor i stan o letade men hittat eller visste inte vad vi skulle köpa. Så i år ska jag skriva på en lapp vad jag ska köpa till var o en, men det kommer säkerligen blir sista minuten ändå, för sån e jag ibland :)
Vi får väl se!

Nu ska thidle hoppa in i duschen o sen är det dax o nanna kudden för min lilla sessa :)

God natt o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0