Hmmm??

Sitter här o vet fortfarande inte om jag ska ta den förbaskade sprutan. Mamma skickade precis o frågade om jag skulle ta den eller inte. Calinen har bestämt sig nu i alla fall att hon ska ta den, så jag följer med henne dit, tar med mina papper om jag nu skulle ta den.
Calinen kommer till övre kl 2 så får ha bestämt mig tills dess :)


Just nu ligger thilde o sover middag men ska snart väcka henne så vi hinner ta på oss o gå ner till stan tills calinen o noah kommer.


Det finns en sak jag så gärna vill ha, men det är ingen lätt sak att få bara så där Och det kan ta lång tid. Men det är bara till o hålla tummarna :)

Dom håller på o ska bygga tre nya hus bredvid oss o dom håller sånt liv emellan åt så de inte e klokt, men det stör inte mig precis. Men tror det mer stör andra som alltid gnäller o klagar på allt, bara en bil som kör förbi tex. Men det är deras problem!

Nu ska jag gå o sminka mig o ta fram thildes kläder.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0