Hur ska man göra??

Det här med den svin sprutan, visa säger att man inte ska ta den för man kan få men av den o visa säger att den inte e farlig. O dom här experterna vet ju inte bättre, dom som ska veta om det är farligt eller inte, men nä i stället så säger den ena experten en sak o den andra en annan så dom är ju inte till någon hjälp alls.

Calinen berättade för mig precis att i norge så hade barn ifrån 6 månader o uppåt tagit den och det hade inte hänt något så nu skulle sverige diskutera om dom oxå skulle göra så och det verkade som det var lockande. 

Så nu är frågan om jag nu ska ta den och om jag ska låta thilde ta den, för det är det sista jag vill att hon skulle bli sjuk. Men ska man våga ta den??

Men kan denna dumma svin grejen inte bara försvinna!!


Kommentarer
Postat av: lina

hej..jag har tagit den o det ända som hände med mig va att jag hade ont i armen..anna har låtit liam ta den o han kände inte av ngt allt..så det e så olika..

puss

2009-11-07 @ 16:01:49
Postat av: Elle

mn sen säger vissa att man behöver inte reagera på den nu men att man kan reagera om typ 10 år och då bli jätte sjuk och så

2009-11-09 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0