Lagar mat

Just nu så står jag o lagar mat, det blev köttfärssås o pasta det e så gott :)
Så jag går fram och tillbaka o skriver här.

Jag skulle pröva en ny metod idag med thilde, att inte låta henne sova middag idag för då kanske o somnar lättare i kväll. För dom senaste dagarna har hon inte alls velat somna som hon brukar så vi får se om detta hjälper.

Fick även en tid till henne för vaccination för svin grejen, så nu kommer de ska vi ge henne den eller inte. Har till på onsdag o bestämma oss om hon ska ta den eller inte. Men det luta mot att hon ska ta den för vi vill inte att hon ska bli sjuk. Men ja de e ett svårt val.
Vad tycker ni?


Nu är maten färdig så jag o loppan ska äta.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0