Leta Leta Leta

Thilde ligger o sover middag just nu så jag passar på o dega lite i soffan innan hon vaknar.

Vi vill ha en ny soffa men jag hittar ingen som jag vill ha, har kollar typ på alla sidor men hittar ingen som passar. Vill ha en tyg soffa med schäslong, men soffor e så dyra så de e sjukt, men jag o mikko ska åka någon dag o ragga soffor. För vi har bestämt att vi ska ha köpt en ny soffa innan jul så då får vi lägga på ett kol haha. Men de ska nog gå :)


Ska snart laga lite middag till loppan o mig men vet inte vad vi ska äta än, får gå ut i frysen o kolla vad vi har där. Något gott blir de i alla fall :)

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Elle

har du kollat Ekeby möbelaffär? Dom har massa sånna soffor....tyvärr har dom kass hemsida...men hade rekomenderat ett besök där även om ni inte hittar soffa...där e mysigt =)

www.ekebymobelaffar.se

2009-11-19 @ 18:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0