Lördag

Hela morgonen har vi allihopa bara gått o myst o fixat lite här o där. Så det har verkligen varit en lugn morgon. Vi ska snart iväg till ikea o köpa saker till hallen o lite annat smått o gott. Jag måste ju säga de så mycke jobb för en kädhylla o sko hylla. För vi skulle kunna hänga upp en sån tog vi bort garderoben som var där, men det blev mer än de än vi trodde. Fick även byta golv måla tak köpa nya lister, ja typ allt för en liten hylla skulle upp haha. Men bra blev de i alla fall o de e huvudsaken :)


Igår när barnen hade lagt sig så satte jag o mikko på en film, Gran Torino med clintan. Det var super bra, vi satt som fast klistrade framför tvn o år chips o drack julmust med en massa ljus, mysssigt :)
Så den filmen rekomenderar jag starkt!

Jag kan inte glömma de inslaget som dom visade på nyheterna igår om delfinerna, helt sjukt. Hade jag varit där nere o träffat dom idioterna som gjorde de så hade jag gett dom på moppo så som blev gul o blå! Tror de e fler än jag som hade velat de blir så arg!


Nu ska jag släppa ut Tippen!

Krammiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0