Måndag Morgon

Då var det måndag, en vecka med nya tag :)

Jag glömde berätta att vi köpte en ny dammsugare igår, den är super bra och så fanns det lukte gott som man lägger i påsen så luften som kommer ut doftar så gott o fräscht.

Just nu så sitter jag o min loppa o tittar på Nemo, ovanligt eller hur ;)  men den är lika rolig varje gång man tittar på den så än har jag inte tröttnat på den och det har inte thilde heller gjort haha.


Idag ska vi åka med faster eva till calinen o noah. Thilde tycker det ska bli roligt o åka i evas bil o att vi ska till noah, det är ju hennes bebis. Så det blir dagens projekt :)

Om en stund komme rörläggare o ska fixa röret under vasken så vi kan få kall vatten igen.
Har inte så mycke o skriva just nu.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0