Onsdag

Då var det ondag, shit va dagarna går hinner ju inte vakna för man ska gå o lägg sig igen.

Igår åkte vi hem till calinen o noah, och thilde hade köpt en liten present till lille kusinen. Det var en tröja med emil i lönneberga på. Vet att calinen har tittat på den innan o velat ha den. Så hon blev jätte glad för den :)
Vi åt bullar o kakor o jag mös jätte mycke med gossen som thilde brukar säga :)

Usch jag vet inte om jag ska ta sprutan idag eller inte. Calinen hade fått tid till idag så ska gå med henne om nu hon har bestämt sig för o ta den. Men jag e så kluven om jag ska eller inte. Man hör så mycke från allt o alla hela tiden och man hör på nyhetern också en del.
Så ska jag eller inte :§


Jag e så glad för min lilla familj :)
Älskar er <3

Nu ska jag o loppan äta frukost, gott gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0