Pust

Jag tog sprutan ändå, men hoppas bara på att man har gjort rätt nu. Har inte ont eller något just nu. Jag var väldigt nervös när vi var på väg dit tills jag satte mig på stolen.Men när hon skulle spruta in de så kände man sig lite yr, men de gick över när man kom ut i friska luften. Tur jag hade thilde med mig som höll min hand ;)
Nä men nu e de gjort o hon som gjorde de på mig sa att de var bra att jag tog den för min dotters skull. Så det kändes lite bättre när jag tog den efter hon sagt de. För jag gör verkligen allt för min älskade dotter.

Mikko har också bestämt sig, han ska oxå ta den i morgon så då e hela familjen varccinerade förutom thilde då. Får se när de väl kommer på tal om vi ska låte henne ta den eller inte.


Dom har ju ändrat tiden för unga mödrar, så i ställer för halv sju på kvällen så går de halv fem. O de e den sämsta tiden dom kunde sätta den på. Så nu kommer man missa flera program för de. O så sänder dom inte dom i repris i heller. Dåligt!

Nu ska jag gå o leka med fiseloppan lite :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0