Pyssel :)

Jag och thilde hade sov morgon idag sov till nio, det var jätte skönt för jag var så himla trött igår var ju uppe med tuppen.

Efter att ha sett Ullared igår så vill jag så super duper mega mycke dit, jag bara älskar o gå där inne o kolla på alla saker o bara handla en massa saker. Får se om det blir en vända dit nu innan jul, men det kommer säkert vara smockat med folk där inne men lilla jag kan alltid tränga mig fram om det skulle vara så haha!





Det blir tvättning o städning idag, första maskinen är igång och jag ska snart ta en sväng om med golv moppen och dammtorka lite. I eftermiddag ska vi åka till alex skola för o pyssla o fika lite.

Nu ståt thilde o säger att hon e toa nödig :)

Ciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0