Söndag :)

När vi vaknade i morse så var det första thilde säger till mig, titta nemo. Så jag satte på hitta nemo sen låg vi o tittade på den i sängen tills mikko kom hem efter ha jobbat en stund.

Sen körde vi o lämnade loppan hos mormor och morfar för vi skulle åka till härliga hem och titta på en soffa som mikko hittade i en tidning. Thilde tycker inte det är så roligt o titta på sånt så hon fick vara där och busa :)

Vi gick in på härliga hem och tittade på soffan men den var inte som vi hade tänkt oss, jo modelen o färgen var som vi ville ha. Men den var väldigt liten, då menar jag välrigt liten. Vi har ett liten vardagsrum så vi kan inte ha så stor soffa men den soffan hade verkligen blivit förliten. Så vi gick upp till Em och tittade, det fanns många fina soffor men till slut så hittade vi vad vi sökte efter. Den Perfekta soffan till oss,den modelen, färgen ja allt så den följde med oss hem.
Så nu sitter vi i den nya soffan och bara myser :)


Här e den :)

Så nästa helg bär det av till ikea för att inhandla sakerna till hallen och lite annat smått och gott.
Asså tänk om en vecka så är det första advent var har all denna tid tagit vägen. Jag och alex räknade ut att den är en månad och två dagar till det är julafton och en månad och åtta dagar tills vår prinsessa fyller två år. Det är helt sjukt och det känns som jag tryckte ut henne i förra veckan. Nä men det känns inte som det var så länge sedan. Vår sessa blir två shit :)


Nä nu ska jag gå i göra en kopp te.
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0