Sonday night!

Thilde har nästan precis somnat hade lite svårt o somna idag så de tog lite tid, men nu nannar hon gott, min snuttis!

Vi var ju på ikea igår men allt var typ slut av de vi skulle ha det är så typiskt o så störigt när man var så inställd på att köpa dom sakerna o få allt färdigt. Så det får bli en dag i veckan eller till helgen, tredje helgen i rad som vi e på ikea då. Tycker det bara e skoj för man hittar en massa nya saker hela tiden. Men vi fick med oss en dörrmatta, en tak lampa till hallen o en till mikkos kontor o en pläd till soffan, så lite fick vi med oss men igen av dom saker vi skulle, jo lampan men ändå. Aja bättre lycka nästa gång :)

Denna veckan vet jag inte rikigt vad som kommer o hända faktikst så vi tar en dag i taget o ser vad den har o bjuda på. Men vi kommer hålla alla tummar vi har för mikko, hoppas hoppas bara att han får miljösertifikatet och ramavtalet, el hur de nu stavs e inte så bra på sånt där men ja. Så det kommer bli en liten spännande vecka.


Nu plingade micron o mitt te e klart :)

God natt mina vänner <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0