Tuffet :)

Igår var loppan hos mormor och morfar hela dagen för jag o mikko jobbade och fixade i hallen o med en massa annat. Men när vi var på jem o fix o skulle köpa lite grejor så köpte  vi en ny dusch o slang. Men det var ingen vanlig dusch utan de e sån det blir färg, när det är fisjumet så är det blått, när det är lite varmare så blir det grönt o sen när det blir riktigt varmt så blir det rött. Alex ville hoppa in i duschen direkt o thilde tyckte de var roligt :)
Det var mest som en rolig grej men jag måste medge att de var tufft haha.

Idag händer det inte så mycke, är lite trött idag. Thilde vaknde ett antal gånger i natt o hade ont o magen o sen visste inte tippen var han skulle sova, var nog varm. Men i morse när mikko gick upp så gick tippen o la sig på hans kudde så när jag vaknade hade jag en hårig liten krabat bredvid mig :)


Nu sitter vi o tittar på nasses stora film. Thilde var just nu några favoriter som hon gärna vill se, bla e de nasse/nalle puh, pippi, daisy och tingeling filmen. Såg att de hade kommit ut en ny tingeling film på tv igår, får se om tomten kommer med den på julafton :)


See you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0