Tvn för mig själv =)

Mikko skulle lägga thilde idag men vem somnade först jo det var ju pappsen som gjorde de. Så thilde låg o snackade för sig själv när jag kom upp o så sa hon pappa nannar. Men till slut somnade hon oxå. Mina älsklingar <3


Så nu har jag tvn för mig själv, först blev de bonde söker fru och nu är det Greys. Så skönt o kunna bestämma själv vad man ska titta på. Men oftats är det jag som sitter med kontrollen o sappar men nu har man den alldeles själv utan någon säger måste vi titta på de haha!

Vi har bestämt oss nu, thilde ska få sprutan!
Jag tänkte så här det är fler som har dött av influensan än sprutan. Vill inte gå och oroa mig för hon ska få svin grejen eller inte, de e bäst o vara på den säkra sidan. Sen fick jag höra av en jag känner att det var en tjej som hade fått svin grejen o läkarna hade sagt att hon blev utskriven till sommaren, kunde kanske komma hem nån dag under jul men de var knappt.
Så thilde ska verkligen ta den punkt slut!

God natt mina vänner
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0