Vakna med the voice

Jag har sovit dåligt i natt, vaknat flera gånger av att där har varit för varmt o mikko snarkar något fruktansvärt, skönt att de e någon som sover djupt i alla fall, haha.
Sen ringde hans klocka o då tänkte jag att jag somnar om men då börjar byggarna hålla ett sånt liv utanför så det var bara till o stiga upp för att kunna somna om kunde jag bara glömma. Så nu sitter jag här och tittar på vakna med the voice med en kopp te, tända ljus o myser ner mig i soffan så det är inte helt fel :)

Idag ska vi träffa calinen o noah för vi ska fixa några saker i city och så ska thilde passa noah och hon är stolt över de. Kommer bli världens bästa barnvakt med alla dom pussar o kramar o all den kärlek som hon kan ge alla. Hon är bara så stolt över noah,när man frågar vems bebis de e så säger hon thildes, min sötnos <3


Kramiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0