En Prins!

I går morse så åkte dom in till BB  för dom skulle på kontroll i och med hon hade gått över tiden o så. Vid tolv ringer hon till mig o säger du ska passa katterna i kväll o jag blev hel glad o pirrig i kroppen. Jag bara e de sant, o caroline ja och dom skulle åka o äta lite o sen vid tjugo över tolv åkte dom till bb igen.

Efter de hörde vi inget från dom, jag och mamma gick verkligen o kolla mobilerna hela tiden o räknade timmarna o vet inte hur många gånger vi sa, ohhh kan dom inte höra av sig!

Vi körde till katterna o kollade på idol o åt en massa godis o sånt, sen vid halv tolv körde dom hem o då var de jag o loppan kvar, hon låg o sov o sängen o jag kollade på tv, mobilen, tv o mobilen för o se om dom hade hört av sig men nä ingenting. Jag satt upp till typ halv två,men tänkte sen att jag måste gå o lägga mig. Så jag gick o bostade tänderna o sånt, sen när jag tog ett steg ut i hallen går larmet igång o jag visste inte ens om att dom hade larm så jag fick panik o ringde till mamma o frågade vad jag skulle göra hade inte rört något mer än o låst. Har nog aldrig blivit så rädd jag skakade så rädd jag var. Men det slutade efter en stund, men det som kom upp i huvudet på mig var tänk om någon ringt polisen fick panik ännu en gång men där kom ingen så jag gick o la mig bredvid loppan.

Jag kollade på klockan o om de hade hänt något flera gånger men ikke. Sov säkert bara tre timmar i natt o när jag väl sov så drömde jag om caroline o johan o att dom hade fått en pojke.
Var mer nervös nu än när jag själv skulle få thilde,sjukt!

När hon väl ringde så frågade jag vad det blev så sa hon vad tror du, så sa jag en pojke o hon bara ja. Så berättade jag att jag hade drömt om de i natt, rätt läskigt ändå att de var de o så hade jag drömt om de.

Så nu är jag moster till en liten gosse, o tänk att de finns en pojke i familjen jöns-ols, en riktig prins!

Grattis caroline o johan till er underbara gosse!
All lycka till er.
Älskar er <3<3
Massor med pussar o kramar
Moster sofie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0