FredagsMys!!!

Äntligen fredag Jihoooo :P

Och jag ska få reda på vad mikko har haft för sig hela veckan, vad de e för överarraskning han har gjort. O jag lovar o berätta sen vad de var, e så nyfiken så jag spricker :)

Vi ska ha en mys kväll med god mat, godis o självklart ska vi titta på Idol, jag ska i alla fall. Men tror m oxå vill titta på de för de får han göra :)

Igår natt så pratade Thilde i sömnen o de brukar hon aldrig göra. Hon började mumla något som jag ej förstod var de var, men rätt som de var så sa hon gurka,mamma gurka. Och då kunde jag inte hålla mig för skratt. Efter några sekunder så sa hon, mormor nannar,sen vände hon rumpan mot mig o sov vidare. Sötisss!

Nu sitter jag här o försöker få tiden till o gå,thilde sover. Längtar!!
Älskar överraskningar :D


Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: kamilla

Vad var det för överraskning???

2009-10-18 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0